Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2013 18:04 - Пълната презентация на проф. Павлина Чернева от икономическата кръгла маса в София, 9 ноември 2013 г.
Автор: rvmarkov Категория: Политика   
Прочетен: 1498 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 09.12.2013 18:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Проф. Павлина Чернева за произхода и функциите на "парите", секторните баланси в икономиката, различните парични системи, програмата за гарантирана работа като автоматичен макроикономически стабилизатор, работещ за постигането на пълна заетост и ценова стабилност




Гласувай:
6



1. mileidi46 - Добре!!ще разсъждавам просто на първа сигнална система..
12.12.2013 12:55
Така може да се приказва до второ пришествие!!И как смятате да влезнете във властта за да провеждате тези идеи??
Как смятате по какъв начин ще убедите българина да ви повярва ,след като няколкократно,,изгоря "от високопарните идеи на юпитата??
Нали знаеш ,че пързо ще се разнищят автобиографиите ? Коя е тая Чернева,чие протеже е ,с чий пари се изучи там и т.н-разсъждавам чисто по български!..
Има те ли стратегия,с която да свалите старата,,система",за да проведете вашата??Иначе,според мен,можете да си седите в Америка ,докато се пенсионирате..:))
Ако мислиш,че някой тук от блога ще подкрепи тази идея,ще я разпространи..лъжеш се!!
Мисля ,мисля и пак стигам до извода ,че аз трябва да стана премиер,за да ви сложа всички в ред!!
Ами така де!!До тук нищо не разбрах от вашата цел,всъщност не разбрах как мислите да я приложите!!
цитирай
2. rvmarkov - Права си
12.12.2013 18:43
Без организация и пари няма да стане. Работя по тези въпроси в момента.

За автобиогрфия - да заповядат.

Павлина си има научна кариера в САЩ и не съм я чул да говори за политическа такава в България.

Стратегия имам - да бъдем чути от българите. Засега никой не ни знае и няма и да ни узнае, ако не реша проблемите в първото изречение на този коментар.

Ако можеш някак си ти да станеш премиер, ще те помоля само да изпълниш програмата за България от блога ми и да ме назначиш за отговорник по нейното изпълнение - това ще ти гарантира 100% преизбиране за още един мандат - нещо непостигнато в България от последните 24 г.
цитирай
3. mileidi46 - !!!
13.12.2013 01:34
Матрицата я знаеш-изборният закон!! Партия трябва да имаш и пари!!Партията трябва да има банков капитал,за да се бори да избута тези дето ръфат сега България предсмъртно!!
Ние имаме само добри намерения и никой не ни познава!!
Всичко е пълен хаос и ще стане революция в скоро време!! Така ,,ми го говорят звездите"...Ав ако стана премиер,те ще ме изберат не втори а безсрочно..ама няма да стана!!Защото нямам пари,а най-популярният начин би бил да грабна мегафона и тръгна по улиците ,да поведа четата като Райна Княгиня с байрака ,за да ме видят и да ми повярват!!Тук само с лудост може да се пробие..иначе всичко си остава ...мираж!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rvmarkov
Категория: Политика
Прочетен: 880970
Постинги: 648
Коментари: 359
Гласове: 457
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031